Effecten

Gevoel van innerlijke rust, kalmte, vreugde en meer ontspannen.
Je gaat beter en dieper slapen, van essentieel belang voor herstel van lichaam en geest.
Door een beter slaappatroon sta je meer uitgerust op, wordt je overdag minder snel moe en heb je meer energie.
Je kan beter loslaten, meer in het hier en nu leven. Je maakt je minder zorgen.
Je herstelt van trauma, zonder inspanning.
Beter concentreren, je voelt je helderder in je hoofd, je geheugen verbetert.
Lichamelijke klachten en symptomen worden minder, in frequentie, hevigheid en duur.
Je wordt stressbestendiger, je bent minder snel gestresst en je herstelt er sneller van.
De dingen worden overzichtelijker. Je kunt beter hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheiden.
Je productiviteit neemt toe, je doet meer op een dag.
Je gaat positiever over jezelf denken en ontwikkelt meer zelfvertrouwen.
Je creativiteit neemt toe.
Je gevoelens van angst, dwang en depressiviteit zullen verminderen.
Beter dan voorheen in staat om gezonde keuzes te maken en je blijft niet meer “hangen” in bepaalde bezigheden, routines of denkpatronen.
Je stemming verbetert en wordt gelijkmatiger. Je bent minder prikkelbaar en minder snel geïrriteerd.
Bewuster worden van je gevoelens en spreekt ze gemakkelijker uit. Je eigenwaarde neemt toe.
Je kunt beter bij jezelf blijven en je laat je minder snel beïnvloeden en ompraten door anderen. Je kunt makkelijker nee zeggen.
Negatieve stemmingen van anderen neem je niet zo snel meer over, je zult je ook minder snel een schuldgevoel laten aanpraten over allerlei zaken.